Monday, August 19, 2013

Jatuh Cinta ?????


Sebelum saya mengambil mana2 suplemen SHAKLEE saya banyak melihat promo2 dan testimoni berkaitan di FACEBOOK. Sampai lah satu masa dimana saya mengalami situasi sukar dimana ASI
semakin berkurangan ketika my little boy berumur 7 bulan. Terdetik di hati untuk mencuba produk SHAKLEE. 

Sebelum saya menggunakan Shaklee, saya sudah mencuba pelbagai cara untuk memperbanyakkan ASI. Dari cara tradisional sehinggalah cara moden. Setelah banyak cara dilakukan saya teringat dengan rakan FB (suzeann). Saya seperti pernah melihat gambar2 produk Shaklee di dalam album FB nya. Lalu saya menghubunginya. ^^ suzeann mencadangkan supaya saya mengamalkan 
ESP + Alfafa.


 Dia juga berpesan agar saya melakukan double pumping setiap hujung minggu serta teruskan mengepam.

Setelah saya mengamalkan ESP + Alfafa pada minggu pertama, saya dapat melihat hasilnya.

saya berasa sangat gembira dan sudah mula jatuh cinta dengan SHAKLEE.







IKlan sekejap..





No comments:

Post a Comment